من هنوز تو را دارم ...
 
قبر افکاراتم
حالمان بد نيست غم کم مي خوريم, کم که نه، هر روز کم کم مي خوريم...
 
 

من هنوز تو را دارم


گاهی که دلم


به اندازه تمام غروب ها می گیرد


چشم هایم را فراموش می کنم


اما دریغ که گریه دستانم نیز مرا به تو نمی رساند


من از تراکم سیاه ابرها می ترسم و هیچ کس


مهربانتر از گنجشک های کوچک کوچه های کودکیم نیست


و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد


و یا کابوس های شبانه ام را نمی داند


با این همه ،نازنین این تمام واقعه نیست


از دل هر کوه کوره راهی می گذرد


و هر اقیانوسی به ساحل می رسد


وشبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد


از چهار فصل دست کم یکی بهار است


من هنوز تو را دارم




ارسال شده در تاریخ : برچسب:, :: :: توسط : شيرين

درباره وبلاگ
آخرین مطالب
نويسندگان

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 439
بازدید کل : 118094
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 75
تعداد آنلاین : 1

 
 
 
blogکد بازی تمرکز حواس
سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ

Web 2.0 scientific calculator